Olen 18-vuotias, ihan nätti (kai) nuori nainen. Viikko sitten kävin lääkärillä pitkään jatkuneen huolestuttavan ihottuman vuoksi ja lääkäri totesi saman, mistä olen lähes koko ikäni nähnyt painajaisia. Mulla on psoriasis. Tai no ihotautilääkärille on aika 1.10. mutta lääkäri oli varma ja minäkin olen varma. Kuinka julmaa onkaan, että tämän perinnöllisen ihosairauden vuoksi en voi vieläkään unohtaa isäni olemassaoloa, vaikka olen kuinka yrittänyt muutaman viime vuoden ajan. Aika julmaa, että mun "kauneus" on saanut ikävän käänteen. Just kun olis se aika, että voisin viettää railakasta sinkkuelämää ja juosta baareissa.

Olen kamalassa stressikierteessä, eikä sille näy loppua. Raha, rakkaus, koulu, työt, tämä sairaus ja jatkuva muu sairastelu. Loppuelämä.

Olen ihan järkyttynyt koska olen lihonut. Inhottaa ja oksettaa. Tästä alkaa taas se pelleily joka loppuu taas juuri ja juuri ajoissa, jos loppuu. Nyt pitäisi alkaa taas kuntoilemaan, tai ensiksi pitää aloittaa siitä, että mistä hitosta löydän siihen enää aikaa. Koulun ja töiden lisäksi pitäisi lukea kirjoituksiin.

Havahduin tänään siihen, että tarvitsen rakkautta. Tarvitsen sitä että voin taas ihastua ja ehkä rakastua. Ainoa ongelma sen suhteen on, että jos se joku sopivalta tuntuva tulee vastaan (niin kuin varmasti tulee), en voi monien pettymysten jälkeen enää olla varma pystynkö minkäänlaiseen parisuhteeseen. Tällä hetkellä musta tuntuu, että pilasin kaiken kesän alussa sillä, että luulin ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella. No samaa paskaahan se oli, ellei pahempaa. Olen loukussa edelleen, seksisuhde eksän kanssa ei paranna mun fiiliksiä yhtään. Mutta kolmatta kertaa ei enää tule ja sehän tässä harmittaakin. Just kun ymmärsin, että jos joku on mulle "se oikea" niin hän.

Mä en sitten koskaan voita. En rakkaudessa enkä lotossa. Enkä oikein missään muussakaan.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin, pääsitte vähän jyvälle mun sielunmaisemasta tai ainakin pienestä murusesta mun elämää. Nyt on parempi mennä nukkumaan ja tuunailla tätä blogia joku toinen yö.